niedziela, 10 stycznia 2016

Smart girls get more - Lip pencil 04

Hej, kochani mam dziś dla Was test konturówki Smart girls get more w kolorze Pink rose 04.
Konturówka jest bardzo tania, ponieważ kosztuje około 5zł . Ja swoją kupiłam w naturze. Kolor według mnie jest bardzo ładny. Konturówka występuje w pięciu kolorach: Nude Pink 01, Nude Beige 02, Nude Bronze 03,Pink Rose 04 i Red 05.

Efekt na ustach:





Konturówka sama nie trzyma się zbyt długo na ustach. Bardzo szybko się z nich zmazuje. Jest to oczywiście jej duży minus. Jeśli chodzi o temperowanie jej to bardzo łatwo się temperuje, nie łamie się.

12 komentarzy:

  1. Myślę, że wygląda naprawdę dobrze. Może to nie jest mój kolor, ale konturówka jak najbardziej się sprawdza ;]
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny test, trzeba zakupić takie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pojęcia o odcieniach :/ Więc mam pytanie czy może któryś z nich jest jakby bordowy lub jagodowy bo takich kolorów już od dawna szukam :) http://za-czarnymi-chmurami.blogspot.com/
    Pozdrawiam Serdecznie Alex ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość kolorów tej konturówki to kolory zbliżone do koloru ust. Jedynie dwie red 05 i lip pencil 04 to bardziej "pokaźne" kolorki. Ale z tego co wiem to takie kolorki znajdziesz w Golden Rose :)

      Usuń
  4. Ja jednak poszłabym w jakiś jaśniejszy kolor, bo ten nie jest dla mnie, ale tak poza tym to świetnie to wygląda :)

    Pozdrawiam SharpeeE i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przejdę się chyba do natury i popatrzę na te konturówki. Mam pytanie. Ile mniej więcej się one trzymają? Niedlugo to znaczy? :) Szukam jakiejś na studniówkę a nie chce za dużo wydawać bo to tylko na jeden raz.
    http://anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ustach wygląda dobrze. Szkoda, że tak krótko się trzyma, ale za tą cenę... Może kiedyś na nią zerknę :)

    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo śliczny kolorek może ją kupię niedługo <3
    http://chucky19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor!
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń